
filolog polski, logopeda, neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej, wykładowca akademicki
Założycielka gabinetu terapeutycznego Samograj, pełni funkcję dyrektora ds. merytorycznych. Od lat specjalizuje się w pracy z dziećmi dyslektycznymi, autystycznymi, z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami genetycznymi, dyslalią, afazją, Zespołem Aspergera, Dzpm oraz rozszczepem wargi i podniebienia. Prowadzi terapię karmienia oraz zajęcia z wczesnej interwencji dla niemowląt. Zajmuje się również diagnozą i terapią dzieci oraz młodzieży z wybiórczością pokarmową. Prócz tego zajmuje się konsultacjami dla rodziców niemowląt z uszkodzeniami w obrębie twarzoczaszki, w tym dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, które mają na celu przygotowanie dziecka do pobierania pokarmów oraz napojów przed i po przeprowadzonych zabiegach operacyjnych. Dodatkowo prowadzi terapię miofunkcjonalną dla niemowląt, dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Włącza techniki miofunkcji dla osób dorosłych przygotowujących się do zabiegów ortodontycznych i ortognatycznych lub po ich przebyciu. Zajmuje się także konsultacją dzieci z podejrzeniem skróconego wędzidełka języka i warg. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi z wadami wymowy, afazją i po przebytych udarach oraz młodzieżą i dorosłymi z autyzmem. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi niemówiącymi wykorzystując alternatywne metody komunikacji, w tym protezę mowy MÓWik®. Zajmuje się także programowaniem terapii dla młodzieży i dorosłych z autyzmem. Współpracuje z Uniwersytetem Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w charakterze opiekuna praktyk zawodowych studentów logopedii, a także prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych z logopedii w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie.

neurologopeda, logopeda
pełni funkcję zastępcy dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Terapeutycznym Samograj. Absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Doświadczenie zdobywała poprzez udział w wolontariatach, a także prowadząc zajęcia indywidualne oraz grupowe w przedszkolu. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, dysleksją, autyzmem, Zespołem Downa, jąkającymi się. Dodatkowo zajmuje się pracą z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem alternatywnych metod komunikacji. Współpracuje z Uniwersytetem Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w charakterze opiekuna praktyk zawodowych studentów logopedii.

pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta WWRD, instruktor masażu Shantala, terapeuta ręki
absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, pedagogiki specjalnej o kierunku oligofrenopedagogika i terapia pedagogiczna oraz magister wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ukończyła szkolenia z zakresu komunikacji alternatywnej, wczesnej diagnozy dzieci z autyzmem i ZA, diagnozy i terapii dzieci za spektrum autyzmu oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii sensorycznej uzyskane w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej.
Obecnie zajmuje się diagnozą i prowadzeniem terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej u dzieci w każdym wieku oraz wykonuje diagnozy z zakresu integracji sensorycznej dla osób dorosłych i młodzieży od 14 roku życia. W swojej codziennej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do pacjenta i nawiązaniem z nim pozytywnej relacji. Dzięki temu prowadzona terapia jest nie tylko skuteczna, ale również daje dzieciom wiele radości i wpływa na budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby. Jej pełna współpraca z rodzicami, bazująca na zaufaniu i partnerskiej relacji pozwala na osiągnięcie jak najlepszych efektów pracy.

fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta NDT-Bobath, instruktor Masażu Shantala
absolwentka Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła w Małopolskim Hospicjum dla Dzieci. Zajmuje się diagnozowaniem zaburzeń motorycznych i integracji sensorycznej u dzieci. Prowadzi terapię dzieci i niemowląt z zaburzonym napięciem mięśniowym, opóźnionym rozwojem psychoruchowym, z uszkodzonym ośrodkowym i obwodowym układem nerwowym, autyzmem, zespołem Aspergera, zespołami genetycznymi, wadami wrodzonymi, zaburzeniami integracji sensorycznej oraz wszelkiego typu opóźnieniami rozwoju motorycznego.

fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej
absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, ukończyła kurs Terapii N.A.P (Neuro-ortopedyczna plastyczność zależna od aktywności), kurs masażu tkanek głębokich oraz masażu klasycznego. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna. Doświadczenie zdobywała uczestnicząc w wielu wolontariatach i praktykach w zakresie hipoterapii, neurologii i ortopedii. Specjalizuje się w prowadzeniu terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju i trudnościami o podłożu sensomotorycznym. Dodatkowo prowadzi konsultacje fizjoterapeutyczne dla dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym.

pedagog społeczno-opiekuńczy, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, nauczyciel dydaktyczny
absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, doktor nauk społecznych z zakresu pedagogiki, adiunkt dydaktyczny Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.
Ukończyła szkolenia z zakresu terapii Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, analizy rysunku dziecięcego, wspomagania rozwoju dziecka: Bez klapsa – jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice. Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii sensorycznej uzyskane w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Obecnie zajmuje się prowadzeniem terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W codziennej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do swoich podopiecznych w myśl zasady, że każda praca z dzieckiem zaczyna się od zbudowania relacji oraz stworzenia sprzyjającej rozwojowi przestrzeni wzajemnego zaufania i współzależności. Prywatnie wielka fanka sportu amatorskiego i wszelkich form aktywnego stylu życia. Kompetencje i umiejętności ruchowe chętnie wykorzystuje w pracy z dziećmi w celu wzmocnienia podstawowych umiejętności ruchowych w formie zabawy. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu pedagogiki w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz Uniwersytecie Jagiellońskim.

mgr Paulina Zakrzewska, filolog polski, logopeda, neurologopeda
Jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku filologia polska z logopedią. Ukończyła również kierunek: Neurologopedia z elementami tyflologopedii na Akademii Krakowskiej. Doświadczenie zdobywała pracując w żłobkach, przedszkolach, gabinetach prywatnych oraz w poradni psychologiczno – pedagogicznej. Obecnie zajmuje się diagnozą i terapią miofunkcjonalną i wad wymowy dzieci i młodzieży. Zajmuje się również pracą z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju: z autyzmem, afazją, wadami genetycznymi, opóźnionym rozwojem mowy, dysleksją. Podczas prowadzenia terapii za cel stawia stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni, w której dziecko z radością odkrywa świat słów i komunikacji.

psycholog dziecięcy
Absolwentka studiów psychologicznych na Uniwersytecie im. A. Frycza-Modrzewskiego w Krakowie, nieustannie podnosząca kwalifikacje w obszarze wsparcia dzieci i młodzieży. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu edukacji seksualnej. Obecnie realizuje przygotowanie pedagogiczne dla psychologów oraz kształci się w obszarze diagnozy, terapii i edukacji osób w spektrum autyzmu. Doświadczenie zdobywała, pracując z młodzieżą oraz dziećmi potrzebującymi wsparcia, budowania poczucia własnej wartości i odnajdywania się w trudnych sytuacjach. W pracy stawia na indywidualne podejście do każdego Podopiecznego. Wyróżnia się cierpliwością, otwartością, umiejętnością tworzenia atmosfery zaufania, co sprzyja budowaniu pozytywnej relacji i skutecznemu procesowi terapeutycznemu

psycholog dzieci i młodzieży
Absolwentka studiów psychologicznych na Uniwersytecie Śląskim oraz komunikacji promocyjnej i kryzysowej na tej samej uczelni. Ukończyła szkolenie z zakresu Racjonalnej Terapii Zachowania, a obecnie jest w trakcie studiów z przygotowania pedagogicznego dla psychologów. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. podczas praktyk w Ośrodku Opiekuńczo-Wychowawczym w Krakowie oraz w Samodzielnym Publicznym Zespole Lecznictwa Psychiatrycznego w Siemianowicach Śląskich. Pracuje jako psycholog szkolny w szkole podstawowej. Na co dzień wspiera dzieci i młodzież, które mierzą się z trudnościami emocjonalnymi i społecznymi, problemami z koncentracją, ADHD, odczuwające lęk oraz funkcjonujące w spektrum autyzmu.

Terapeuta Zajęciowy, Terapeuta Integracji Sensorycznej ,Trener
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunku terapia zajęciowa. Ukończył kurs terapii integracji sensorycznej w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Trener piłki nożnej z licencją UEFA B, specjalizujący się w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Doświadczenie zdobywał, prowadząc zajęcia ogólnorozwojowe w przedszkolach, zajęcia piłki nożnej dla dzieci z zespołem Downa w stowarzyszeniu „Tęcza”, a także podczas licznych praktyk i szkoleń. Potrafi wniknąć w świat dziecka, wyróżnia się dużą kreatywnością, a w swoich zajęciach stara się tworzyć jak najlepsze środowisko do swoich podopiecznych.

Pedagog, Logopeda
Logopeda i Pedagog z pasją do pracy z dziećmi. Ukończyła studia w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie, gdzie zdobyła solidne przygotowanie pedagogiczne i logopedyczne. Na co dzień pracuje w szkole i przedszkolu, wspierając rozwój mowy oraz umiejętności komunikacyjne swoich podopiecznych. W pracy kieruje się empatią, wrażliwością i indywidulanym podejściem do każdego dziecka. Zajęcia prowadzi w formie edukacyjnej zabawy, a także włącza elementy terapii ręki, które wspierają rozwój motoryki małej, sprawności manualnej oraz przygotowanie dzieci do nauki pisania. Nieustanie rozwija swoje kompetencje zawodowe – regularnie uczestniczy w szkoleniach, warsztatach i kursach, które pozwalają jej wzbogacać warsztat pracy i jeszcze skuteczniej wspierać rozwój dzieci. Praca z najmłodszymi daje jej ogromną radość, a uśmiech i postępy małych oraz dużych podopiecznych są dla niej największą motywacją i źródłem satysfakcji.

trener personalny
Ze sportem związany od wczesnego dzieciństwa. We wczesnych latach młodości zawodnik Wisła Kraków w koszykówce, były zawodnik boksu, kickboxingu, brazylijskiego jiu jitsu oraz submission fighting z dorobkiem medalowym. Czynny kolarz. Od lat trener personalny, trener boksu, kulturystyki. Specjalizuje się w prowadzeniu treningów funkcjonalnych, treningów przygotowania motorycznego pod kątem sportów wytrzymałościowych, sportów walki i drużynowych.
Prowadzi trening mobilny, treningi rehabilitacyjne, kalestenikę oraz szkołę pleców. Ekspert FMS. Uczestnik licznych kursów i szkoleń specjalistycznych. Współpracował z aktorami filmowymi i teatralnymi w przygotowaniu do ról. Ukończył szkolenia w zakresie dietetyki i suplementacji. W pracy z pacjentami stawia na holistyczne podejście, jakość ruchu i empatyczne oraz indywidulane traktowanie swoich podopiecznych.